Известие

Collapse
No announcement yet.

Искам да си купя Алфа Ромео 146 1.4 I 16V и искам съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Искам да си купя Алфа Ромео 146 1.4 I 16V и искам съвет

    Здравейте мили хора много ми харесват Алфите, обаче като всяка жена не разбирам почти нищо от коли Моля ви посаветвайте ме какво да правя!? Искам да си купя Алфа Ромео 146 1.4 I 16V , но ме притеснява и въпросът с поддръжката на тази кола след това? Много ли са скъпи частите и?
    Предварително благодаря

  • #2
    По принцип частите не са с къпи но за по сигурно погледни малко по-нагоре в раздела 145/6 има тема в която много хора са описали какво са сменяли и на какви цени иначе избора си е твой и ако попаднеш на запазен екземпляр повярвай ми няма да съжаляваш Успех
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Частите са си сравнително евтини като за автомобил от този клас и години. Интересно ми е защо точно 1.4 си си избрала Има и 1.6, 1.8 2.0 Според мен, ако не искаш много мощен ДВГ, можеш спокойно и 1.6 да си вземеш

      Едит: Ето една тема за която се говори в цени и части цък

      Само прескочи първия пост, че там като прочетеш и ще се уплашиш Ама той не е представителна извадка в никакъв случай, де
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        1.4 16в ТуинСпарк си заслужава само ако е 2000та година и е със всички екстри и ти я дават за 5500лв най много


        в наши дни не е нужно да си професор, важно е да имаш дух....
        останалото ше помагаме...
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #5
          Благодаря на всички за съветите много ми помогнахте

          Comment


          • #6
            Малко трудно се намират на тази цена
            1.4 TS 16 V

            Comment


            • #7
              Все повече се захласвам по 146...Но вие ме сразихте...Valjo, колкото и да не е представителен както казвате, е написал може би нормата за шестмесечна непрекъсната работа на една клетка от автосервиз...Изчетох сума ти неща по техн. характеристики и рекох да надникна тук...Дъхът ми секва като чета. Навярно причините са две, или смяната, която извършвам- немски-> италиански е едната причина-или за 10 години автомобилната техника толкова се разви, че колкото повече джунджурии по колата, толкова повече разходи по смяна...Та искам този автомобил...Приината-"защото така ми харесва". Италианския автомобил все пак е "жив" някак, а германеца е си е темерут...Но, като чета, майко мила! От 214 до 254 000 км(на автомобила от който слизам) най голямата инвестиция ми бяха 2 предни амортисьора по 70 лв (с личен труд). Другото са бля-бля масла и филтри, подгряващи свещи и 1(един) ангренажен ремък (без ролки)...Накладки и 400 ml спирачна теност. И ми е изгоряла само една крушка. И гуми де. К'во ме направихте вие....Дано е вярна приказката, че всяко нещо си има цена Моля ви, кажете ми да не се отказвам от 146... И все още се надявам да я имам! 98%!

              Comment


              • #8
                Затова ти казаха хората, пропусни на Вальо поста Аз например съм дал много по-малко пари, въпреки че съм сменял и неща които нямаше нужда (например маслото на ск. кутия). Всичко е според зависи ... колко пари ти се дават, дали ти се сменя едно нещо няколко пъти и от късмета зависи също.

                П.П. Не се отказвай от 146 ... ако искаш ела да ти дам да покараш малко ще се навиеш много бързо - сам ще разбереш защо
                Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                Comment


                • #9
                  ми да... то ако искаш да даваш пари.... лесно е...

                  и аз за година и половина, освен крушка, бушонче, гуми и масла.... друго не съм сменил... да чукам на дърво..

                  аа да и накладки и дискове, ама то си е съвсем нормално...

                  и сега си представи другия сценарии, впрягаш се за всяка джаджа по колата която тропа, скърца или незнам и аз какво не и е наред )))
                  тогава е ясно че ще бъркаш във всички джобове и то дълбоко
                  Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ivaya
                    ...Другото са бля-бля масла и филтри, подгряващи свещи и 1(един) ангренажен ремък (без ролки)...Накладки и 400 ml спирачна теност. И ми е изгоряла само една крушка. И гуми де. К'во ме направихте вие....Дано е вярна приказката, че всяко нещо си има цена Моля ви, кажете ми да не се отказвам от 146... И все още се надявам да я имам! 98%!
                    Ами не се отказвай 100%
                    Гледам, че дизел си карал. Пусни ключова дума JTD в търсачката и прочети това, което намерих за тези дизели. като цяло оплакванията са малко, суперлативите - доста. Само да напипаш читав екземпляр. Успех!
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Нека и аз да дам мнение. Имам колата от година и половина. В моя случай става въпрос за Twin Spark. Като цяло съм доволен от колата. Сменял съм само консумативи за тези 30К, които съм изминал + два спукани маркуча. Естествено в началото сменяш ангренажен ремък и ролки за около 180 - 200 лв. задължително. Аз смених и предните дискове и накладките пак за приблизително същата сума. Не трябва да очакваш частите за този автомобил да са евтини. Не е както да поддържаш опел или нещо подобно. Ако се спреш на Twin Spark трябва да знаеш, че комплект свещи - 8 на брой струва над 300 лв. Друго, разходът на градско е 12-13 на сто. На извънградско пада до 7. Монтажът на газова уредба за тези автомобили не е най-доброто решение. Казвам го с уговорката, че аз самия не съм слагал газово. Общо взето, това са неприятните моменти. От там нататък само хубави неща. Ако имаш възможност качи се да покараш някоя алфа и ще разбереш за какво става въпрос. И накрая, по големите двигатели са за предпочитане, защото за малко повече разход ще ти дадат много по-добра динамика.
                      146 1.6 TS 01.97

                      Comment

                      Working...
                      X